Pages

Sunday, December 18, 2011

ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ အခ်စ္ကံၾကမၼာ

 ကၽြန္ေတာ္က အခ်စ္ေရး ကံေခပါတယ္။ ေျပာရရင္ ရင္နာဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေျခာက္တန္းေလာက္ မွာေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကို ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ခ်စ္မိပါတယ္။ အဲ႔ဒီတုန္းကေတာ႔ သူက ေက်ာင္းမွာ အေခ်ာ ဆုံးေပါ႔။ ၾကိဳက္တဲ႔ေကာင္ေတြကလည္း ေထာင္လေမာင္းကို ထေနတာပဲ။ သူကလည္း ဖလန္းဖလန္းကို ျဖစ္ေန တာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္း ေလးေယာက္ရွိတာ သုံးေယာက္က သူနဲ႕ တစ္ႏွစ္ကို တစ္ေယာက္ ၾကိဳက္တယ္။ ေျခာက္တန္းမွာ တစ္ေယာက္ၾကိဳက္တယ္။ ခုႏွစ္တန္းမွာတစ္ေယာက္ၾကိဳက္တယ္။ရွစ္တန္းမွာတစ္ေယာက္ၾကိဳက္တယ္။ကၽြန္ေတာ္႔အလွည္႔ ေရာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းေျပာင္းရတယ္။ရင္ထဲမွာနာလြန္းအားၾကီးလို႔ငါးရက္ေလာက္ ေဘာလုံးပစ္ကန္ပလိုက္တယ္။ အဲ႔လိုနဲ႔ကိုးတန္းေရာက္တယ္။  ေရာက္ေရာက္ျခင္းမွာပဲ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္မိသြားတယ္။  ဟင္႔.. ကံမ်ားမေကာင္းျခင္းေတာ႔ သူ႔မွာ ရည္းစားရွိတယ္တဲ႔။ အေသအလဲကို ေၾကကြဲရတာ။ ေၾသာ္.. စကား မစပ္ တစ္ခါတေလေတာ႔လည္း ကံေကာင္းတတ္ပါတယ္။ ခုနကေကာင္မေလးကို ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳက္ေတာ႔ အံမာသူ႕ညီမကကၽြန္ေတာ္႔ကိုလိုက္ၾကိဳက္တယ္။လက္စားမ်ားေခ်တာလားမသိဘူး။ဆယ္တန္းေရာက္တယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ေကာင္မေလး သူ႔ဘဲဘဲ နဲ႔ျပတ္သြားတယ္။ ၀မ္းသာလိုက္တာ ေျပာမေနပါနဲ႔..ဟီးဟီ။ က်ဴရွင္ အတူတူ တက္ရေအာင္ ဖန္ျပီးေတာ႔ ရည္းစားစကားလည္း ေျပာမယ္လုပ္ေရာ ဆရာက သိသြားပါေရာ။ ဒီေလာက္အေရး ၾကီးတဲ႔ စာေမးပြဲမွာ ဒီေပါက္ကရအလုပ္ေတြ လုပ္ရမလားဆိုျပီးဆူပါေလေရာ။ သူက်ေတာ႔ မိန္းမယူျပီး သူမ်ားရည္းစားေလးတစ္ေယာက္ ထားတာကို ေပါက္ကရအလုပ္တဲ႔..ဟြန္း။ အဲ႔လိုနဲ႔ပဲ.. အီလည္အီ လည္ၾကီးနဲ႔ ဇာတ္လမ္းျပီးသြားတယ္။ ျမန္မာစာဆရာမက ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေဗဒင္ေဟာတယ္.. သား..နင္က ေမတၱာေရးကံမေကာင္းဘူးတဲ႔..။ဆရာမနဲ႔ အတူတူပဲတဲ႔။ ဆရာမ ေယာက်ာ္းက ဆုိးလိုက္တာ ေျပာမေနပါနဲ႔။ အခ်ိန္ရွိသေရြ႕မူးရူးျပီး ဆရာမကို ႏွိပ္စက္တာ။ ဒင္းလည္း ၾကာၾကာမခံပါဘူး။ ဂန္႔တာပါပဲ။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္စိုးရိမ္သြားတယ္။ ဆရာမနဲ႔အတူတူပဲ ဆိုေတာ႔ ေတာ္ၾကာ ကၽြန္ေတာ္မိန္းမက အရက္ေတြဘာေတြ ေသာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္႔ကို ႏွိပ္စက္ရင္ ဒုကၡပါပဲလုိ႕ ေတြးမိတယ္။
 ကၽြန္ေတာ္က အခ်စ္ေရးမွာ ကံေခပါတယ္။ တကၠသိုလ္မွာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကိုၾကိဳက္တယ္။ သူက ျပန္ၾကိဳက္မလိုလိုနဲ႔ ရည္းစားရွိတယ္ဆိုျပီး ျငင္းတယ္။ ေတာ္ေတာ္ ရက္စက္တဲ႔ မုဆိုးတပိုင္း မိန္းမရိုင္းၾကီး ။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေျပာတယ္။ မိုးနင္း မင္း ႏွလုံးလမ္းေၾကာင္းမွာ ကၽြန္းခံေနတယ္တဲ႔။ မင္းေတာ႔အခ်စ္ေရးမွာကံေခမယ္တဲ႔။ ေသခ်င္းဆိုးက တေမွာင္႔။ ငိုခ်င္ရက္ လက္လာတို႔ေနတယ္။ ေဗဒင္ ေတြလိုက္ဖက္ေတာ႔လည္း အကုန္ေကာင္းေနတယ္။ လက္ေတြ႔မွာေတာ႔ ေသာက္ တလြဲၾကီးပဲ။ အဲ႔အေၾကာင္းကို အခုေျပာ၇င္ အခုငိုခ်င္တယ္။ လာၾကိဳက္တဲ႔ ေကာင္မေလးေတြေတာ႔ ရွိပါတယ္။ ပုံဆိုးပန္းဆိုး ၾကီးေတြ။ မေျပာခ်င္ဘူး။ ဟို..ေခ်ာကလက္ က်ဴးပစ္က မ်က္စိသိပ္မေကာင္းဘူးလား မသိဘူး။ ။ သူမ်ားကို လွလွေလးေတြ မရွာေပးဘူး။ ဒင္းအလွည္႔က်ရင္ ပိုးစိုးပက္စက္ေတြနဲ႔ ရပါေစဗ်ာ။ အဲ႔အေၾကာင္းကို အခုေျပာရင္ အခုငိုခ်င္တယ္။ တကယ္ပါဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္က အခ်စ္ေရးမွာ ကံေခပါတယ္။

0 comments: